دوره برندسازی شخصی دانشگاه ویرجینیا

برندسازی شخصی یا Personal Branding به عنوان مفهومی به نسبت نوظهور با متوسط عمری معادل دو دهه در سال های اخیر توجه بسیار زیادی را در میان مفاهیم مرتبط با کسب و کار به خود معطوف کرده است و برندهای جهانی با تلاش بر توسعه جایگاه مدیران خود در میان افکار عمومی تلاش کرده اند وسعت بیشتری از فضای ذهن مخاطب را به خود اختصاص دهند و با اقدامات PR و حضور مستمر در فضاهای خاص و رسانه های اجتماعی در توسعه برند خود بکوشند.

یقینا ایجاد جهانی بدون مرز در این سال ها باعث شده تا مدیران بنگاه های اقتصادی ایرانی نیز تلاش نمایند تا با اشراف به دانستنی های این حوزه در مجامع ملی و بین المللی نسبت به ایجاد و تثبیت برند شخصی خود بکوشند و در این مسیر از تجربیات اندیشمندان و صاحبنظران این عرصه بهره مند شوند.

این خواسته مدیران ایرانی باعث شده تا در سال های اخیر با موجی از مدعا در خصوص ارائه دانش Personal Branding توسط اشخاص حقیقی و حقوقی عمدتا نامعتبر رو به رو شویم و فضای ابهام آلودی در خصوص کیفیت محتوای ارائه شده در دوره ها و سمینارهای مختلف ما را گاهی به سمت مسیر ناصواب هدایت کند.

از این روی موسسه مطالعات اقتصاد خلیج فارس بر اساس رسالت خود مبنی بر تلاش بر توسعه آگاهی مدیران ایرانی بر آن شد تا با ترجمه محتوای یکی از دوره های معتبر بین المللی از دانشگاه ویرجینیای آمریکا و قرار دادن آن در اختیار صاحبان برندهای معتبر ملی نقشی در این مهم ایفا نماید.

دسترسی به این محتوا از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره فجر مدیریت ایران فراهم و رمز دسترسی در اختیار برگزیدگان قرار خواهد گرفت.

 

دانلود دوره جامع پرسنال برندینگ دانشگاه ویرجینیا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *