جشنواره ملی حاتم ثبت ملی شد

به گزارش واحد روابط عمومی موسسه مطالعات خلیج فارس جشنواره ملی حاتم به عنوان ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران دی ماه سال گذشته به همت این موسسه و با همراهی و حمایت قوای سه گانه کشور خلق و به محضر کارآفرینان و برندآفرینان ایرانی تقدیم شد و با تلاش تمامی ارکان شکل دهنده آن در دی ماه 1397 با شکوهی قابل مثال زدنی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

دبیرخانه این رویداد تمامی مساعی خود را به کار بسته است تا تنها به عنوان یک جشنواره و یک گام یک روزه شناخته نشود و تبدیل به مسیر و حرکتی شود پویا که به همت بخش خصوصی اقتصاد کشور ارکان دولتی و عمومی صنعت و اقتصاد کشور را به تحرک وادارد و منشا آثار مثبت و ارزشمندی در چرخه اقتصادی ملی شود.

از این رو در سال گذشته با وجود بسیاری مصاثب پیش رو و علی رغم دشواری های موجود پس از ماه ها تلاش، برند این رویداد ملی در سامانه مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شماره 327371 به نام موسسه مطالعات خلیج فارس ثبت و دبیرخانه دائمی آن در محل این موسسه آغاز به فعالیت نمود.

این اقدام راهبردی یقینا گامی است جدی تا به تمامی ذینفعان جشنواره این اطمینان خاطر را بدهد که این موسسه به عنوان مالک برند این رویداد تمامی توان خود را به کار خواهد بست تا امینی باشد صالح برای مسیری که بخش خصوصی و سایر دستگاه های ملی بر دوش وی نهاده اند.

از این رو موسسه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به آسیب شناسی صنایع کشور همت گماشته است تا با تشکیل کارگروه های تخصصی به چشم اندازی راهبردی و قابل تحصیل برسد و مسیر حرکت این رویداد را به طریقی صحیح رهنمون نماید.

به گفته پوریا قلیخان مدیر عامل موسسه و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی حاتم، بر اساس مصوبات شورای عالی راهبری این رویداد ملی توسعه اقتصاد بدون نفت و نگاهی جدی به درون زایی و بروگرایی اقتصاد کشور در شرایط موجود از جمله اهداف و رسالت های مطالعاتی و کلان جشنواره خواهد بود.

این عضو شورای سیاستگذاری جشنواره اذعان داشت با توجه به لزوم حضور مقتدرانه بخش خصوصی در ایجاد ساز و کاری قابل اعتنا برای مطالبه حقوق واحدهای تولیدی کشور با زیر یک سقف آوردن تمامی ارکان اقتصاد کشور تلاش می شود تریبونی گویا و رسا ایجاد شود تا در نگاه کلان این امکان مهیا شود که  گام های بخش عرضه اقتصاد کشور استوارتر شود.

او بیان داشت در سال جدید و پس از برگزاری رویداد سال 97 که میزبان توانمندترین واحدهای اقتصادی کشور، وزیر صنعت و معاون ریاست جمهوری دولت، اعضای هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و معاونین قوه قضاییه و اعضای اتاق های سه گانه کشور بود؛  در سال جاری در نظر است سهم بیشتری در اختیار فعالان بین المللی اقتصاد کشور و اعضای اتاق های مشترک قرار گیرد و رویداد میهمانانی بین المللی نیز داشته باشد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *